21 MARCA

By Kawaler Filip - 07:51

Dzień wiosny :), dzień wagarowicza i Światowy dzień Zespołu Downa to wszystko 21 marca! Za rok oficjalnie dzień wiosny będzie 20 marca, więc ten rok jest szczególny. Z okazji mojego święta mama zrobiła mi plakat :) to na górze to są "skarpetko-chromosomy", bądźcie wyrozumiali dla mojej mamy, ponieważ nie ma zdolności artystycznych. Ja najbardziej cieszę się z balonów :). 
Nie będę was zanudzać o co chodzi w Zespole Downa można sobie to sprawdzić na Wikipedii.  Chciałem jednak podzielić się z Wami rysunkiem pokazującym właśnie te "skarpetko-chromosomy" i jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach nas najbardziej interesuje 21, bo to jest cały sprawca moich zmagań.


Trudno się robi moje już sławne dzióbki na brzuchu.
Mam pytanie ile ta sesja będzie trwała bo nie mam nastroju!
Tutaj mój najnowszy popisowy numer, podnoszę się na rękach!
Mamo! dobrze to robię! Pani Agnieszka tak pokazywała! Ach te mamy myślą, że wiedzą wszystko najlepiej. 
Z okazji 21 marca niedawno został opublikowany piękny film dla przyszłych mam, pokazujący że Zespół Downa to nie koniec Świata, udało mi się znaleźć go w języku polskim, obejrzyjcie naprawdę warto :).

 Kawaler Filip świętuje na całego :). Pozycja łóżeczkowa tzw. "na cwaniaka".

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze