IMPREZA

By Kawaler Filip - 10:03

Z okazji Światowego dnia Zespołu Downa, odbyła się dziś impreza :), w szkole ZSS4 w Krakowie. Oczywiście byłem uczestnikiem tej imprezy i............ BYŁO SUPER! Na początku oglądałem popisy uczestników na scenie :). Zwiedzanie szkoły i poznawanie wszystkich atrakcji zaczęliśmy z mamą od poczęstunku :), na każdym piętrze było coś fajnego. Brałem nawet udział w loterii i wygrałem pluszaka! Tak na marginesie to każdy los wygrywał :), ale mój pluszak jest najwspanialszą wygraną. Później udałem się z mamą do sali integracji sensorycznej, bardzo mi się tam podobało.

 WOW, ale super bąbelki :)
Jak one to robią, że świecą.... muszę sprawdzić jak smakują.
Odpoczynek na fotelu sako, koło mnie mój wygrany pluszak :).
Całe sako dla mnie !!!  Jakieś śmieszne światło sprawia, że moje ubranie się świeci! Co jest grane!
Zmęczony atrakcjami wracam do domu z moją wygraną :). To był udany dzień.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze