CIOCIA KREATYWNA

Dziś reklama polskiego rękodzieła :). W obserwowanych blogach mam blog pt. Mama Kreatywna. Moja mama już jakiś czas nosiła się z zamiarem złożenia zamówienia do "cioci kreatywnej" etui do książeczki zdrowia. I tak też uczyniła, "ciocia kreatywna" z chęcią uszyła dla mnie eleganckie etui ale jako prezent, gdyż po przeczytaniu mojego bloga stwierdziła, że taki dzielny zuch dostanie od cioci prezent :). To domówiliśmy super extra wypasioną muchę :), dla elegancika Fifi. Po otwarciu paczki okazało się, że oprócz zamówionej muchy i etui dostałem jeszcze drugą muchę w potwory i literkę F do powieszenia nad łóżeczko. Ale super prezent. Bardzo dziękuje "cioci kreatywnej".  Myślę, że taka mucha dodaje szyku :) i można ją nosić na każdą okazję. Tutaj udostępniam link do aukcji allegro "cioci kreatywnej" mówisz i masz. Zachęcam do zakupu :).

Etui na książeczkę zdrowia, specjalnie dla mnie :)
Każde etui szyte jest na miarę, tak aby idealnie książeczka mieściła się w środku.
 Prezent absolutna niespodzianka :), literaka F nad łóżeczko.
 Muchy dla Kawalera Filipa :), na każda okazję uwielbiam je nosić :).
 pasuje mi
 Pełne szczęście :)
  Pełna powaga :)

Related Articles