PANIE KCIUKU

By Kawaler Filip - 02:43

Panie Kciuku Panie Kciuku, gdzie Pan JEST :)

Od wczoraj jestem 7 miesięcznym kawalerem. I mam dwie dolne JEDYNKI!! Nic nie wspominałem o nich wcześniej bo nie byłem pewien czy to aby nie znowu fałszywy alarm.  Pochwalę się nimi jak będą bardziej widoczne :). Najbardziej zasłużony w poszukiwaniu zębów jest mój KCIUK, dzielnie od dobrych paru tygodni poszukuje zębów, nie bacząc na przeciwności losu :). Rodzice nawet śpiewają mi piosenkę pt. Gdzie są paluszki :). Dowcipnisie ciekawe jak oni radzili sobie z zębami pierwszymi.

Panie Kciuku Panie Kciuku, gdzie Pan JEST :)
 Pan Kciuk troszkę pokiereszowany przez moje zęby.
Dam mu odpocząć i pogryzę chwile Pana wskazującego :)
W tamtym tygodniu mama kupiła mi fotelik bumbo do nauki siedzenia. Fotelik jest specjalnie wyprofilowany, siedząc w nim trenuje mięśnie brzuszka :).
A dodatkowo mam stolik, który jest bardzo funkcjonalny. Mama kładzie mi na nim zabawki i mogę swobodnie się bawić.
 Bardzo jestem ostatnio zapracowany :)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze