SPORT TO ZDROWIE

By Kawaler Filip - 11:45

SPORT TO ZDROWIE!!!
Dziś z delikatnym poślizgiem opowiem o zajęciach na Półkolu. Na "aerobiku" było kilka ćwiczeń co nie lubię ale nie narzekam :). Poza tym męczą mnie zęby nie zdziwcie się jak niebawem napiszę, że mam kolejne jedynki i to górne :). W trakcie ćwiczeń często robię przerwy na szukanie zębów. Takie tam problemy 8 miesięcznego kawalera.
Na zajęciach pedagogiczno-logopedycznych jak zawsze dużo się działo, najpierw było tamburyno trochę pośpiewałem i pograłem, potem chrupek, nauka picia z dorosłego kubka międzyczasie udało się wynegocjować zabawę z piłką. To były moje ostatnie zajęcia z Panią Ewelinką z tej okazji ta koszula :), dopiero zobaczymy się w semestrze letnim. Za tydzień będzie nowa Pani, ciekawe jak zajęcia będą wyglądały...
"Moje" piłki, trochę sobie je przywłaszczyłem, aż tak je lubię.
  Po zabawach trochę nauki, pokazałem jak jem chrupka :), podobno dobrze sobie z nim radzę.
 Później nauka picia z kubka Medela, zerkam na Panią Ewelinkę :) z nadzieją, że może jednak uda się jeszcze piłki wynegocjować.
  Udało się dobry ze mnie negocjator, piłka jest :). Chwila relaksu z różową piłką bezcenna.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze