CZWARTEK

By Kawaler Filip - 13:23

Od wczoraj jestem legalnym 8 miesięcznym chłopcem :). Muszę wam się pochwalić, że powoli powoli łapię o co chodzi w całym tym samodzielnym "siadaniu ":) ale Ciiii nie zapeszam. Dziś podbijałem w NFZ zlecenie na siedzisko ortopedyczne w przetłumaczeniu dofinansowanie na fotelik samochodowy. Droga była długa i kręta aby takie zlecenie dostać. Najpierw próbowałem u neurologa dostać takie zlecenie, ostatecznie udało się u lekarza rehabilitacji. Wysłałem tatę aby podbił to zlecenie w NFZ niestety nie udało się za pierwszym razem powód - brak pieczątki. To dziś z mamą najpierw do lekarza po pieczątkę a potem do NFZ, osobiście wręczyłem pani zlecenie ze wszystkim pieczątkami :).
Zapomniałem opowiedzieć o mojej pierwszej Dogoterapii :). Na ostatnich zajęciach integracyjnych w Skawinie "Rodzina i ja" w środę był piesek rehabilitant. Był bardzo rozchwytywany, kolejka była długa ale każde dziecko miało chwilę aby pogłaskać pieska.  

 Nie do końca przekonany czy chcę głaskać pieska :)
Wracając do tematu...czas leci nieubłaganie...
 Jako 8 miesięczny Kawaler mam całkiem niezłe kukuryku na głowie.
 Jako 8 miesięczny Kawaler mam całkiem niezłe kukuryku na głowie.
 Szukam zębów... już nie tylko kciukiem :).
 No ile mam na tą mamę czekać! Ach te kobiety!
 Z tajniaka gryzę rękę... mama się czepia o to strasznie :P

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze