INTEGRACJA SENSORYCZNA

W tym tygodniu byłem na konsultacji dot. Integracji Sensorycznej u bardzo miłej Pani Gosi. Podpowiedziała nam kilka fajnych pomysłów jak można w domu wprowadzić elementy IS. Od lewej strony skarpetki grzechotki :) tutaj nie trzeba komentować. Krem bambino do masażu specjalnie taki właśnie gdyż podczas masażu trudno się wchłania i o to chodzi. Masujemy stópki, nogi, ręce i plecy brzuszkowi dajemy spokój :). Podczas masażu mama bądź tata mają nam opowiadać co masują bądź śpiewać to już zależy od zdolności artystycznych. Pędzel do golenia i szczoteczka do mycia twarzy służą do myźiania nóżek i rączek. I teraz mój faworyt folia ratunkowa :) jest antybakteryjna i nie targa się. Kładziemy na podłodze folię na niej koc i podczas wojowania słyszymy szelesty. Ja najpierw przetestowałem folię bez koca :) tak i tak podoba mi się. Ale pod kocem wydaje delikatniejsze szelesty. I na koniec po kąpieli najpierw szorstkim ręcznikiem otulamy petenta jak tortillę a potem dla kontrastu mięciutkim kocykiem. Można też petenta huśtać w kocu bądź położyć go na nim i ciągnąć po pokoju :).
 Zaczynam testować folię ratunkową...
Powoli się rozkręcam! 
 Folia jest super! EXTRA!
 Wprowadzam elementy jogi :)

Related Articles