MAJÓWKA 2014 :)

By Kawaler Filip - 12:20

Majówkę spędziłem z rodzicami w Krynicy-Zdrój :). Zwiedzanie zaczęliśmy od wjechania na szczyt Jaworzyny Krynickiej. Nie pamiętam za wiele z tej wycieczki bo klimat tak mi służył, że co chwilę ucinałem sobie drzemki upiększające.

Na zdjęciu uwaga... z TATĄ :). Jedziemy wyciągiem na szczyt Jaworzyny.
I jestem na górze, "podziwiam" widoki :P
 Wchodzimy na górę Parkową w Krynicy na trasie wiele atrakcji :).
I pojawił się problem na szlaku góry Parkowej (741 m n.p.m.) skończyła się ścieżka... pojawiły się kamienie a ja mam wózek bez amortyzatorów nie było szans wjechać nim na górę a wracać szkoda. Rodzice wnieśli mnie w wózku na szczyt jak króla :).
 Na szczycie kocing na trawingu :).
 Drugi dzień majówki pogoda jeszcze dopisuje.
To są moi rodzice :), są moi nikomu ich nie oddam! Na podkreślenie tego faktu chwyciłem mamę za apaszkę. Udało się! nasze pierwsze rodzinne zdjęcie w odpowiedniej scenerii.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze