TO DA SIĘ ZROBIĆ :)

TO DA SIĘ ZROBIĆ :), jakiś czas temu na Facebooku opowiedziałem wam o moim projekcie zbierania zakrętek. Posiadam wielki dar przekonywania, dzięki któremu nawet moja babcia przywozi mi zakrętki z Wiednia a druga babcia zbiera je dzielnie w Bochni. Mam już spory worek, który zamierzam przekazać Największemu w Polsce Programowi charytatywno-ekologicznemu Zakretki.info. W najbliższą niedzielę 25 maja jest otwarty dzień, więcej na ten temat o tu KLIK.
   Moja ulubiona zakrętka :)
 Już przygotowałem worek z zakrętkami na niedzielę :)
 Czas na odpoczynek, pogoda rozpieszcza to popołudnie spędzam na balkonie.
  Zdjęcie moich pięknych ząbków :) :) :). Górne jedynki już prawie są tralalala ;),  dwa dni temu pojawiły się dwie kreski na dziąsłach.
 leniwa środa...
 Brakuje tylko basenu z  wodą... który czeka w szafie na pogodę :)

Related Articles