TYDZIEŃ DZIECKA

By Kawaler Filip - 12:25

Rodzice tak bardzo mnie kochają, że zorganizowali mi zamiast dzień dziecka to TYDZIEŃ DZIECKA :). Co dzień jakaś  miła niespodzianka w fajnym miejscu z fajnymi ludźmi :). Odwiedzam kolegów, koleżanki poznaje co to jest trawa, piasek, śpiew ptaków i powiew wiatru. Zaczęliśmy od wyjazdu do Rabki Zdrój. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Tężni Solankowej i Pijalni Wód Mineralnych.

Spacerujemy z Tatą dookoła tężni, inhalatorium na świeżym powietrzu.
 Po udanych inhalacjach spacer po parku w Rabce. Wyleguję się na trawie jednocześnie szukając zębów :)
 Ooo co to?

 Ćwiczę siadanie, babcia Marysia mnie asekuruje... to nie jest takie proste... pełna koncentracja :)
 Ja i mój kuzyn Maksymilian :)
 Po udanym spacerku wyruszyliśmy na podbój Rabkolandu, w tym roku byłem tylko obserwatorem... ale poczekajcie za rok odbiję to sobie dwukrotnie

W Rabko-landzie było kolorowo, głośno i wesoło. Nie poprzestaliśmy na tym, ostatni etap naszej podróży gorące źródła w Szaflarach. Pierwszy raz byłem w basenie na świeżym powietrzu słoneczko troszkę mnie opaliło. Niestety zdjęć nie mam z przyczyn technicznych :), mama bała się zabrać aparat, stwierdziła że za dużo wody. Bardzo miło wspominam wycieczkę, mam nadzieję że jeszcze kiedyś tam pojadę :). 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze