TRON

By Kawaler Filip - 14:04

Przed śniadaniem byłem na badaniach, pobierali mi dziś krew, jestem twardzielem nie uroniłem ani jednej łzy.....żartuję!!! płakałem co sił w płucach :). Krew miałem pobieraną z żyły a nie z paluszka, specjalnie do badania tsh hormon tarczycy... ciekawe na jakim poziomie teraz jest. Kolejny krok w dorosłość :), po śniadanku siadam na nocnik. Na razie wielkich sukcesów "nocnikowych" nie mam, no ale nie od razu Kraków zbudowano :).
 Muszę się pożalić, znowu dostałem krople do oczu. W poniedziałek pojechałem do Katowic a dokładnie celem mojej podróży był Szpital Kliniczny Ceglana. Była to wizyta kontrolna po zabiegu przekuwania kanalików łzowych, na ten moment wszystko jest w porządku. Ale... ale ale Pani okulistka doczepiła się do mojego układu oczu, kurczę blade co wizyta to słyszę jaki to mam dziwny układ, że powieki za grube, że rzęsy idą w stronę oka itp. itd. Wszystko to wiem! 

 tron kawalera
Pojawiło się zaczerwienienie.. nie będziemy się stosować do zaleceń...
Temat plastrów i oczów na szczęście sam się rozwiązał. Dziś byłem na pierwszej wizycie masażu metodą Castillo Morales ustno-twarzowa terapia regulacyjna. W moim przypadku na zajęciach Pani terapeutka będzie koncentrować się na oczkach i czółku oczywiście nie zapominając o innych częściach ciała. Z buźką nie ma tragedii ładnie ją zamykam, ale będziemy pracować też i nad nią abym nie zapominał domykać... co czasem mi się zdarza, winą tego też jest KATAR z którym chyba się zaprzyjaźnię bo to mój wierny towarzysz. Wracając do tematu będę miał masowane powieki w taki sposób aby pobudzi mięśnie, poprawi napięcie powiek a z biegiem czasu wszystkie problemy "rzesowo-powiekowe" znikną, zobaczymy....

siedzę sobie w basenie :)
 A ubrany jestem w czapeczkę i komin, które zostały uszyte przez moją mamę :).

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze