Lubię to!

By Kawaler Filip - 12:37

Lubię te dni, gdy upał dusi
I lubię kiedy nie ma słońca
Lubię deszczowe letnie ranki
I lubię kiedy mróz mnie kąsa
Lubię to!
Lubię pikniki na skraju drogi
I lubię jadać w restauracjach
Ciszy uwielbiam słuchać w górach
I lubię bywać w gwarnych miastach
Lubię to! :) :) :)

 

Już na południu polski... ale w głowie jeszcze wspomnienia z wakacji.
Mamo nie przeszkadzaj oglądam fale.

 Nie będę pozował, zajęty jestem :).
 oglądam :)
A teraz od początku... na zdjęciu tych dwóch przystojniaków to Mati i Ja :). Jest to mój kolega poznany  na Facebooku, jego pseudonim artystyczny to Mateusz-Muffin. Dzięki uprzejmości rodziców mogliśmy się poznać :). Troszkę się powtarzam bo pisałem o tym na moim fanpage ale tak fajnie spędziłem czas, że chciałem jeszcze raz o tym napisać. Moja mam oczarowana patrzyła na Mateuszka jak bez żadnych problemów wcinał spaghetti, nawet wciągał makaron jak na kreskówkach :). Jest to nie lada wyczyn, pamiętacie jak mama męczyła mnie z grudkami mam nadzieję, że takiego makaronu nie poda mi jutro na obiad :), bo będzie znowu problem. Jak już napełniliśmy brzuchy to udaliśmy się na spacer po starówce, Gdańsk jest piękny. Bardzo miło spędziliśmy czas z Mateuszkiem jego siostrą Kasią i rodzicami. Jeszcze raz pozdrawiamy serdecznie :).

Mati o co im chodzi?
 Dwa dni później spotkałem się z ciociami. Ciocię Doroti znam już jakieś 7 miesięcy i bardzo się lubimy, natomiast ciocia Monia została poznana w Jastrzębiej Górze jest to przyjaźń od pierwszego wejrzenia :). Moje wystrzałowe ciocie zwiedzają wybrzeże a w planie mają zakończyć wakacje na mazurach, trzymam kciuki za pogodę.

Słuchajcie kobietki! to jest mój słoń i tylko mój, OK :)
 Przebieram się w cieplejsze dresy :), całkiem wygodnie w tym namiocie.

P.S. Nie skończyłem jeszcze poprawek na blogu, za utrudnienia z góry przepraszam.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze