O NAS

By Kawaler Filip - 14:11

tata Przemek
 mama Aneta
ja



moja rodzinka :)

Urodziłem się 7 września 2013 roku, nie spieszyło mi się z wyjściem na świat. Poród był wywoływany przez 10 godzin zastanawiałem się wyjść, nie wyjść, wyjść, nie wyjść.. z brzucha mamy. W końcu lekarz podjął za mnie decyzję  i pojawiłem się o 19;45 przez cesarskie cięcie. Pięć minut po porodzie rodzice dostali informacje o moim stanie zdrowia, która brzmiała tak: Państwa synek ma zespół Downa. Pierwszy dwa tygodnie rodzice jakoś nie dowierzali przyglądali mi się... szukali tego dodatkowego chromosomu, ale nie mogli go zobaczyć był w środku w Filipku. Bardzo kocham swoich rodziców a oni bardzo mocno kochają mnie. Martwią się o mnie jak to będzie wszystko wyglądało za 20 lat, czy poradzę sobie w życiu, czy spotkam na drodze dobrych ludzi, czy będę umiał podejmować decyzję i najważniejsze czy będę mówił! Chciałbym im obiecać, że będzie wszystko dobrze... ale sam nie wiem co mnie czeka. Teraz jestem kawalerem juniorem beztrosko odkrywam świat, podobno jest bardzo duży, znacznie większy niż mogę sobie to wyobrazić. Czy rehabilitacja, zdrowe odżywianie, suplementacja pomogą mi w późniejszym życiu... czas pokaże. Jesteśmy mieszkańcami Krakowa, nasze życie jest zwyczajne, rodzice pracują a ja chodzę do przedszkola. Popołudniu mam dodatkowe zajęcia, na które dzielnie chodzę. Rodzice mówią, że jestem ich bohaterem bardzo pracowitym, grzeczny z dużym poczuciem humoru :). 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze