STO LAT :)

By Kawaler Filip - 14:08

Dziś mój tata obchodzi urodziny, jeszcze raz wszystkiego najlepszego :). W planie było wiele z tej okazji od wycieczki kulturalnej, aż po wyprawę na wyścigi żużlowe. Ostatecznie nic z planów nie wyszło, ale i tak było super. Z samego rana wybrałem się na basen do bobaskowa, były to moje pierwsze zajęcia pod profesjonalnym okiem trenera :), było SUPER!!! za tydzień też tam się wybieram. W wodzie paluszki smakują jak by lepiej... Uczyłem się pływać na plecach, jednak bardziej preferuję styl na brzuchu :), oczywiście było też dużo zabaw. 
Po południu udałem się na obiad do prababci Heli. Później testowałem nową brykę, prezent od babcia Basi, całkiem nieźle się siedzi.
 W kierownicy jest wiele gadżetów, świeci, gra... czego chcieć więcej :).
Tata w dniu swoich urodzin składa mi huśtawkę i zestaw mebli ogrodowych :). Ja to umiem organizować czas swoim bliskim :) :) :). Też jestem bardzo zajęty, najpierw analiza kierownicy a później próbuję zerwać trawę. Podsumowując zapracowane chłopaki jesteśmy :) :).

huśtawka... już prawie gotowa :)
 chyba nie spadnę... :)

 DOGOTERAPIA... :)
 Cześć Całeczko... pozwól się pogłaskać, będę ostrożny :).

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze