TESTER JAKOŚCI...

 Dziś w samo południe :) mama zleciła mi żebym przetestował zabawki. Miałem sprawdzić ich wytrzymałość, czy kształt będzie odpowiedni, faktura, czy metki dobrze są przyszyte, czy wystarczająco szeleszczą... czy w ogóle są ciekawe. Było ich 4 sztuki prosto z taśmy produkcyjnej MADE IN MAMA. Taką pracę dostać nie jeden by chciał. Mi się udało trochę po znajomości... a co mi tam niech gadają, że to nepotyzm :).

Do dzieła!
 zacznę najpierw od kabla, nie mogłem się oprzeć :)
zaraz zaraz... to chyba element z mojej grzechotki !
 szeleści idealnie 
 to kolejną sztukę dawać mi tutaj do sprawdzenia
 i teraz z całej siły o podłogę!
 Wszystkie zabawki zdobyły certyfikat kawalera, teraz tylko czekają aż zostaną wręczone jako prezent moim nowo przybyłym na świat kolegom i koleżankom :).
  Strzałka to prezent dla mnie :), za trud włożony podczas testowania zabawek:). Ta wystrzałowa strzała wypełniona jest folia szeleszczącą i małymi kawałkami gąbki. Oprócz tego ma gryzaka, za którego można śmiało chwytać i kwadracik, który też szeleści. Materiał jest w pętelki fajnie się go mizia, zabawka troszkę sensoryczna :).
 Strzałka ma takie same funkcje jak moja tylko w wydaniu kobiecym, elementy dekoracyjne są oczywiście w różu. Jest to prezent dla mojej nowej koleżanki, która od niedawna jest na świecie. Oczywiście serdecznie ją pozdrawiam :).
 Drugi prezent dla koleżanki to serduszko :), bardzo szeleszczące :). 
 Kolejna zabawka to autko, takie same funkcje jak wcześniejsze zabawki tyle, że więcej metek. Jest to prezent dla mojego nowego koleżki, który jest jakiś miesiąc na świecie. Jego również serdecznie pozdrawiam :).
 metki są SUPER!
 Po ciężkiej pracy zbieram się na rehabilitację, dziś dla odmiany jadę z tatą a mama siedzi w domu. 

Ja mam sam te buty ubrać? Chyba żartujesz :)!
 spróbować można...
 A tak na marginesie to pogoda "barowa". Mama w deszczowe dni spełnia się w krawiectwie, wszelkie wątpliwości omawia z babcią na skype. A ja odliczam dni kiedy zacznę wczesne wspomaganie na Półkolu, już mi się nudzi za "szkołą". Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Cześć!
P.S. 12 dni do urodzin :)

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz