WIELKIE ODLICZANIE

Zwarty i gotowy odliczam dni do URODZIN :), jeszcze 19 dni!
 Rodzice mówią, że jestem ich kochanym synkiem, promyczkiem, słodziakiem i bardzo bardzo mocno mnie kochają.

 Mama wpadła na szalony pomysł! Zaraz będzie mi układać włosy!! Czy się BAĆ?!!
 No pięknie... 
Chyba same się nie przesuną...

Dziś pierwszy raz sam usiadłem!!! Tzn. już sam siedzę bardzo ładnie ale teraz uczę się siadać z pozycji leżącej i tutaj robi się pod górkę :). Na początku troszkę z pomocą mojej rehabilitantki Pani Marzenki a później udało mi się samemu. Pełen sukces! Jestem bardzo zadowolony z siebie. Dziś też pierwszy raz zainteresowałem się szufladami w salonie, ogólnie jestem bardzo otwarty na świat i coraz częściej zaczynam psocić. Z sukcesów chciałem jeszcze nieśmiało pochwalić się piciem z kubka :), mam taki plastikowy dostosowany w skali do moich rączek. Całkiem nieźle sobie radzę, po śniadaniu trzymam go mocno obiema rączkami i powoli piję herbatkę. Wcześniej piłem z kubka medeli ale sam chciałem trzymać a był zbyt mały. Uczę się jeść bułeczkę, biszkopty ale na razie nie wykazuję chęci ugryzienia. A gdy nic nie muszę... wsiadam bez prawka na moją brykę i jadę na plac zabaw pohuśtać się beztrosko.

P.S. Dziś w nocniku też coś tam zostawiłem :D 

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz