Żeby wygrać, trzeba grać!

By Kawaler Filip - 12:11


Weekend w Szaflarach dobiegł końca! Było super extra fantastycznie!!! :). Trzy dni szaleństwa... ech chcę więcej takich chwil :). Podobno chcieć to móc... i JEST akurat konkurs w Termach Szaflary :) „Mokre szaleństwo w Termach Szaflary” każde polubienie zdjęcia to głos bliżej do wygranej :). Główna wygrana weekend na termach :). I tutaj muszę zacytować znany slogan :) Żeby wygrać, trzeba grać! Nie mam jeszcze 18 lat dlatego mama bierze w moim imieniu udział w konkursie. Przypadkiem jestem kawalerem z blogiem to promuję swoje zdjęcie i tutaj :). Jeśli podoba Ci się zdjęcie poniżej to zagłosuj o TU:KLIK Z góry dziękuję za głosy.


ZDJĘCIE KONKURSOWE :)
 Na początku chwilę pływałem w kole specjalnie zaprojektowanym dla dzieci w moim wieku :). Całkiem wygodnie się pływało, ale ja chciałem więcej atrakcji!
 To poszedłem do brodzika popluskać się beztrosko, przy okazji złapać piękną złotą opaleniznę.
 Na wyposażeniu były kaczki, to jedną upolowałem...
 szukam skarbu...
 jeszcze nic nie znalazłem... ale cały czasz szukam :)
 no może nie cały czas... chwilkę odpocznę...
 :)

 Zapomniał bym o najważniejszym!!! Biorę udział w konkursie na najfajniejsze zdjęcie a mam odrapany NOS. Mam nadzieję, że jury będzie wyrozumiałe :). W dzień wyjazdu siedziałem sobie spokojnie aż tu nagle postanowiłem wstać... skończyło się na typowej glebie :). Moje pierwsze odrapanie :).
 Czy te oczy mogą kłamać :)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze