DZIŚ MAM URODZINY :)

By Kawaler Filip - 12:35

Dziś mam urodziny, to wielki dzień!
Raz na rok, tylko raz!
Dziś mam urodziny, to wielki dzień,
Hej, zaśpiewajmy wszyscy wraz!
Przyjaciół dziś ma wielu przyjść,
By tańczyć, skakać, grać.
I słońca blask rozjaśni świat,
jak dobrze będzie nam!


 Ja z rodzicami :).
 Ja i mój pradziadek Edward, musiał mnie mocno trzymać bo miałem śliski garnitur.
 Wczoraj rodzice zorganizowali dla mnie przyjecie urodzinowe było bardzo dużo gości kochane ciocie, wujkowie, babcie, dziadkowie, kuzyni, kuzynki, przyjaciele. Dziękuje wszystkim za to, że ten ważny dla mnie i dla rodziców dzień spędziliśmy razem. Na moich małych paluszkach naliczyłem około 50 gości :) wszystkich serdecznie pozdrawiam i czekam na kolejne spotkanie. Tort miałem specjalnie zrobiony pod logo z bloga w cukierni z pomysłem a przyjęcie odbyło się u mojej cioci Dorotki w Bar nad Wilgą. Dziękuje za przepyszny tort i dziękuję za cudownie zorganizowane przyjęcie DZIĘKUJĘ :)
Pisałem, że dołączę jeszcze kilka zdjęć i tak też uczyniłem :), jeszcze czekam na drugą część zdjęć to więc to nie wszystko :). A na zdjęciu poniżej ja z rodzicami :). Powtórzę się ale wystroiłem się jak stróż w Boże Ciało :), zerknijcie jak pięknie mam dopasowane skarpetki :).
 Ja z pradziadkiem Edwardem, prababcią Heleną a na rączkach u babci Basi :) :).
 babcia Basia i babcia Marysia i kawaler Filip :)
 Na rączkach u cioci Ewelinki :)

Na rączkach u cioci Ewelinki :)
 kuzynka Amelka... tylko mnie mocno trzymaj :) :)
 kuzyn Kamil :)
 Nie mogłem zapomnieć o moim koleżce :), Marcinek chyba to był drugi dzień jego samodzielnego chodzenia :) super!!! :)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze