JESZCZE 6 DNI :)

By Kawaler Filip - 11:42

 CZEŚĆ!!!! Jeszcze 6 dni do urodzin! Impreza zapięta na ostatni guzik, goście zaproszeni, menu zaklepane, balony kupione, teraz tylko pozostało WIELKIE ODLICZANIE :). Ostatni tydzień miałem trochę spokojniejszy mama była chora to nie porywała mnie na żadne zakupy, spotkania itp. Jedyne rozrywki zapewniał mi tata :). Na zdjęciu w czapce i kominie produkcji made in mama.
 Chwilę się nie odzywałem i dziś postanowiłem sam coś tam napisać :). Na zdjęciu poniżej mój pierwszy komputer :). Na razie to tylko klawiatura ale od czegoś trzeba zacząć. 
 Zęby nie dają mi spokoju a jeszcze mam pozować :). Na zdjęciu w portaszkach uszytych przez moją mamę dla mojego koleżki. Fason całkiem niezły hihihi muszę mamę poprosić o takie same tylko ciut mniejsze :).
 Oficjalnie dziś przyznaję się do ilości zębów :). Na górze 3 nie mam jeszcze jedynki!!! jest w dziąśle ale nie przebiła się a miałem mieć komplet na imprezę :(. Jedynko masz czas 6 dni! a na dole 3 zęby :). 
 To spodzianki uszyte też z podkoszulka, propagujące zdrowe odżywianie ;).
Ale mam śliczną nogę :), portaszki z nowej kolekcji made in mama :).

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze