PAN HILAR

Biega, krzyczy pan Hilary:
"Gdzie są moje okulary?"

Szuka w spodniach i w surducie,
W prawym bucie, w lewym bucie.


Moje okularki firmy julbo JOP :)

 I jak wam się podobam :), nie za poważnie wyglądam :).
 Ja w okularkach z dzióbkiem i jak?
Nowe okulary, nowa fryzura same zmiany :)

 Nie wiem czy będę chodził w tych okularach, nie mogę tego obiecać :). Czas pokaże... rodzice trochę się martwią czy je zaakceptuje bo mam dużą wadę wzroku i to wszystko dla mojego dobra. Ale jestem tylko przeuroczym kawalerem i nic nikomu nie będę obiecywał, dzieciństwo ma swoje prawa :). Poniżej zdjęcie moich zaklejonych stóp, te oto plastry mają pomóc w poprawnym ustawieniu stopy. Miały wytrzymać trzy dni, wieczorem już odpadły hmmm trzeba zmienić producenta. Z istotnych zmian muszę jeszcze pochwalić się nowa fryzurą, pasuje mi do okularków :). Sam siedziałem na fotelu specjalnym do obcinania i Pana fryzjera dopingowałem oklaskami... co trochę utrudniało jemu pracę :), ale summa summarum wyszło super.

Related Articles

3 komentarze:

  1. Hej kochany kawalerze Filipku :) Żeby plasterki na Twoich stopkach się nie odklejały trzeba kupić klej do tapingu w sprayu, spryskać na ciało tam gdzie ma przebiegać plaster i ewentualnie same jego brzegi. Gwarantuję Ci że plasterki wytrzymają spokojnie 3 dni a w razie gdyby gdzieś się odklejały...czary mary... pryskamy i gotowe :) Trzymaj się cieplutko pozdrowionka Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super dziękuje za cenne wskazówki :). Serdecznie pozdrawiam Asiu :*

      Usuń