PROFESOR FILIP

By Kawaler Filip - 13:14

zapomniałaś obstawić lotka 
 Dziś również miałem przemiłą niespodziankę, dostałem kartkę urodzinową od mojego koleżki z północy Mateusza, super niespodzianka i książeczkę do czytania :). Dziękuję bardzo za prezent.
 Tylko jest mały problem... nie umiem czytać :(
 przeczytasz mi mamo życzenia 
 Ale super książeczka i są fajowe plastikowe czarno-białe oczy, akurat przerabiam na zajęciach anatomię człowieka :), 
 Na zakupach mama zawsze coś wymyśli... dziś zostałem kaczorem :)
 Szkoda... że nie ma karnawału, wygrał bym konkurs na najfajniejszy strój :). 

 Obawy rodziców były niepotrzebne, okulary są tam gdzie powinny być czyli na nosie. Od dziś zmieniam ksywę na Profesor Filip :). Oprawki trochę spadają mi z mojego wielkiego nosa, muszę na gumce bardziej dopasować uchwyty. Dziś rano byłem na badaniu słuchu, prawe ucho OK a drugie znowu kontrola się pojawiła. Przemiła Pani doktor umówiła mnie na kolejne badanie ABR słuchu, które odbędzie się w listopadzie. Z lekarskich nowinek miałem również kontrolne badanie TSH i wynik bardzo satysfakcjonujący 2,2 :) czyli jest dobrze. Nie ma potrzeby na ten moment wprowadzać euthyroxu. Dziś po trzy tygodniowej przerwie pojechałem na masaże do Pani Anity, a później zakupy... na których zostałem kaczorem :). 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze