Rower

Wyprawa rowerowa z tatą.

Jako pasażer jestem odpowiedzialny za tylne koło :).
Ja tej fasolki nie będę jadł.
Ale narobiłem bałaganu, kto to teraz posprząta.
Domowe SI :)
Nie wiem co o tym myśleć!

Pogoda dopisuje to wyprawy "wózkowe" są czasem parogodzinne :). Harmonogram zajęć już dopięty na ostatni guzik... zastanawiam się jeszcze nad dogoterapią. Ale też chcę być bezkarnie roczniakiem, bez wyjazdów na różne zajęcia... tak posiedzieć i nic nie robić, maksymalnie obrócić się na macie po zabawkę itp. atrakcję :). Mam już rok a dalej rodzice nie wiedzą czy więcej zajęć... czy mniej... czy to co mam wystarczy... czy za dużo. Niektórzy specjaliści mówią, że trzeba dużo dużo zajęć, inni że nie wolno dziecka przetrenować bo odbije się to na jego późniejszym życiu np. brakiem współpracy, upartością, itp. Rodzice nie chcą przegapić czegoś ważnego dla mnie. Rozumiem ich obawy, nie dostali instrukcji obsługi w szpitalu. W sumie z perspektywy czasu to instrukcji obsługi nie dostali, ale dostali tonę skierowań i milion informacji. Na szczęście ta "tona skierowań" zniknęła :) a kolejnych jest mniej. Przedwczoraj jeździliśmy z tatą nad Wisłą byłem w nowym foteliku. Pierwszy fotelik był bez opcji spania a podpatrzyłem, że mój koleżka Mati ma taki wypasiony fotelik właśnie z opcją drzemki :). To szybko puki jeszcze można było wymieniliśmy. Wczoraj byłem na rehabilitacjach jak zwykle dzielnie ćwiczyłem :). Po zajęciach na pożegnanie dałem "cześć" Pani Marzence a potem zrobiłem papa czyli full pakiet :). Potem z koleżką Marcinkiem pojechaliśmy na spontaniczny spacer. Po powrocie do domu mama dała mi do zabawy kisiel w sumie fajnie było ale wole jednak do zabawy makaron cyferki, łatwiej ląduje na ziemi :).
P.S. Ugryzłem raz fasolkę :) i ładnie ją pogryzłem... reszta wylądowała "wszędzie" :). Aaa i pochwalę się od 4 dni jem batony HIPP oczywiście BIO :). Wczoraj z Marcinkiem na placu zabaw zajadaliśmy po batonie :), fajnie było lubię tego mojego koleżkę. Wczoraj pokazywał mi jak się chodzi w butach po trawie, zapamiętałem za jakiś czas to wykorzystam w odpowiednim miejscu.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz