ZWIERCIADEŁKO... :)

Zwierciadełko, powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy w świecie :)
 Co to za sympatyczny koleżka w tym niebieskim okienku :)
to poćwiczę samogłoskę "O"
 Mamo! nie rozśmieszysz mnie... nie ma mowy :)
 ha ha ha o Ty :)


A to zdjęcie z wczoraj podczas spacerku objadam się wafelkiem :)... mam 5 wielkich pudełek wafelków, nie braknie :)

Połowa września za nami, dużo u mnie ostatnio się dzieje. Trochę prac domowych jak nauka samodzielnego jedzenia :), części ciała, gdzie jest ręka, noga, nos, uszy takie tam podstawy anatomii. Od piątku uczę się samogłoski "A"... i to całe raczkowanie dzielnie ćwiczę :). Byłem dziś na bilansie roczniaka ważę 8,6 kg :) waga piórkowa :), bodziaki noszę rozmiar 80... no no mieszczę się w siatce centylowej :). Z ostatnich umiejętności pochwalę się :) uwaga: podaje "CZEŚĆ" na razie tylko tacie i mamie, robię "papa". Jak wychodzę z auta mama mówi "Fifi rączki do góry" i daję rączki do góry :). 

Jak wygląda mój tydzień:
Poniedziałek: rehabilitacja, zajęcia z psychologiem
Wtorek: masaż metodą Castillo Moralesa
Środa: od października muzykoterapia Stowarzyszenie "Tęcza"
Czwartek: luzy
Piątek: rehabilitacja, logopeda
Sobota: luzy
Niedziela: basen Bobaskowo. 

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz