1 % DZIĘKUJĘ!!!

Tak się zastanawiałem jakby tu podziękować wszystkim za 1 %. I postanowiłem zrobić to tak:

Podziękowanie numer 1: w muszce w zebry :)
 Podziękowanie numer 2: w muszce w sowy :) 
Podziękowanie numer 3: w muszce w niebiesko-białe paski :)
 Podziękowanie numer 4: w muszce niebieskiej :). Przy okazji odkrywam, że przez siatkę nie przejdzie piłeczka.
Chciałem wszystkim bardzo bardzo podziękować za wpłaty 1 % na moje subkonto w fundacji, bardzo dużo pieniążków uzbierałem! nie spodziewałem się aż tyle! Dziękuje! Pieniążki zostaną przeznaczone na rehabilitację, czasami w razie potrzeby jeśli nie doczekam się na termin do specjalisty z NFZ, będę opłacał z nich wizyty. Specjalnie dla was wystroiłem się, "pobiegłem" do sklepu i kupiłem kwiaty... OTO JESTEM WYSTROJONY, ZADOWOLONY Z UŚMIECHEM NA TWARZY krzyczę radośnie DZIĘKUJE!

Na co można wydać pieniądze uzbierane z 1%?
Ja opłacam z nich zajęcia z logopedą, masaże, rehabilitację, w przyszłości hipoterapię, basen, ortodontę, dodatkowe szczepienia, lekarstwa w aptece, turnus rehabilitacyjny. Na wydanie środków mam dość długi okres czasu to też będę robił to z "głową":). Faktura najpierw jest opłacona przez rodziców, następnie przesłana do fundacji oni sprawdzają czy kwalifikuję się do zwrotu kosztów. Można wydawać pieniądze tylko na cele rehabilitacyjne. Od momentu przyznania mi nr subkonta zbieram faktury, w następnym tygodniu wysyłam je do fundacji i zobaczymy jak to wygląda w praktyce.
Przez rok urosłem taaaaaaaki duży :)

 Przy każdej wpłacie jest miejscowość z jakiej otrzymałem 1%, dziękuję wszystkim darczyńcą z:
Tarnów, Kraków, Olsztyn, Katowice, Jasło, Bochnia, Staszów, Dębica, Sopot, Ropczyce, Gdynia, Olkusz, Gdańsk, Wieliczka, Pruszcz Gdański, Warszawa, Kielce, Wejherowo, Wadowice, Nowy Sącz, Brzesko, Gorzów Wielkopolski, Rzeszów,  Płock, Wrocław, Sosnowiec, Brzozów.
Na dzień dzisiejszy tj. 14.11.14 zaksięgowano 96% wszystkich wpłaty w fundacji, to lista może powiększyć się o kolejne miasta :). 

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz