JASKINIA LWA II :)

By Kawaler Filip - 12:36

Jak co tydzień w niedzielę byłem na basenie, jak zawsze było bardzo fajnie. To powoli staje się moim zwyczajem. 



 do aaaaaataku zobaczymy kto będzie bardziej mokry :) :)
I wracając do tytułu posta oto moja nowa "jaskinia lwa", mam wszystko co potrzebuje jednoroczny kawaler do zabawy :). Jem biszkopcik! co chcesz mamusi!! :)

 W tym tygodniu mam kilka wizyt lekarskich, dziś byłem u endokrynologa wyniki tarczycy są całkiem niezłe. Jesteśmy umówienie z Panią na konsultacje telefoniczną wyników w styczniu. Kolejna wizyta dopiero w marcu. Z tego co zrozumiałem to w najbliższym półroczu wyjaśni się sprawa tarczycy na jakiś czas, czyli albo wzrośnie albo będzie na stałym bezpiecznym poziomie. Jak wzrośnie to zacznę zażywać euthyrox. Po południu miałem USG brzuszka, kolejne dopiero za pół roku. A jutro idę do ortodonty :), mam prawie 12 zębów więc będzie co pokazać. Poza tymi wizytami mam oczywiście zajęcia, które mam co tydzień czyli rehabilitację, logopedę, psychologa trochę tego się uzbierało. I najważniejsze, zaczynam bardzo ważny etap w moim życiu. Za tydzień zaczynam chodzić do żłobka. Nic wcześniej o tym nie wspomniałem, bo nie wiedzieliśmy z mamą jak pogodzić lekarzy, zajęcia, rehabilitację, pracę rodziców. Ale wszystko powoli układa się w całość. Na razie będę chodził do żłobka 2-3 godziny a od stycznia na tak mniej więcej 5-6 godzin :). Trzymajcie za mnie kciuki. 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze