MUZYKOTERAPIA

W tym miesiącu rozpocząłem muzykoterapię, zajęcia odbywają się dzięki Stowarzyszeniu "Tęcza". Bardzo podobało mi się, poniżej zdjęci jak biję brawo Pani Małgosi.... pięknie śpiewa, pięknie gra na gitarze. Jestem zachwycony :). W tle, Jacek robi "porządek" z chustami :).
 Na zdjęciu poniżej jestem z moją koleżanką Antosiom, 14 miesięczna panna :). Bardzo ją polubiłem i mam nadzieję, że niebawem w je życiu zagości spokój i szczęście. Bardzo mocno modlę się o to do Bozi. Antosia nie ma rodziców mieszka w domu dziecka. Historia Antoniny bardzo poruszyła naszą rodzinę. Ale są dobrzy ludzie na tym świecie, którzy nie liczą chromosomów zanim kogoś pokochają i Antosia na taką osobę trafiła, która walczy o to aby być jej rodziną zastępczą. Miałem zaszczyt na muzykoterapii poznać tą Panią. Bardzo mocno trzymam kciuki, aby Antosia święta Bożonarodzeniowe spędziła już ze swoją nową rodziną. 

z Antosiom bierzemy przykład ze starszego kolegi i też "porządkujemy" chusty :)
 Na zdjęciu od lewej Staszek, Jacek, Filip i rączka Antosi :)
 Fifi patrz na tekst... 
Mógł bym słuchać Pani Małgorzaty bez przerwy :)

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz