IDZIE ZIMA edycja 2014/2015

By Kawaler Filip - 11:53

Podobno od przybytku głowa nie boli... 

w nowej fryzurce :)
czasem wystawiam jęzor... i wtedy to robię o tak.... :) całym sobą!
oooooooooooooooooo
szybko, szybko rób to zdjęcie bo długo tak nie wytrzymam :)

Moja ulubiona :)

No tak... idzie zima, jestem na nią w 100% przygotowany. Najbliższy tydzień ma upłynąć spokojnie :), taki jest plan... a wiadomo jak to z planami bywa :). W piątek jadę z rodzicami do okulisty, mam nadzieje że wszystko będzie OK. Natomiast 1 grudnia idę do szpitala na 4 dni. Będę miał badany brzuszek bo wynik jeden wyszedł podwyższony i moja Pani doktor stwierdziła, że musi sprawdzić co tam Filip ma w brzuchu. Trzymajcie mocno kciuki aby wszystko było w porządku. I jak widać na załączonych zdjęciach czapek tej zimy mi nie braknie :).

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze