PIĄTEK, PIĄTEK, PIĄTEK!!! :)



 To tak... umiem siadać sam! No no z dnia na dzień coraz pewniej, jeszcze w środę mama mi trochę pomagała w siadaniu a dziś na zajęciach całkiem sam sobie radziłem. Umiem pełzać będzie film... na dniach :). No to jak to wszystko już umiem to teraz muszę trochę nad "czuciem" stópek popracować... bo nie za bardzo wiem po co mam te stopy... tak to właśnie pod górę jest jak się ma obniżone napięcie. I tutaj Pani Marzenka pokazała mamie, że można np. dociskać stópki na lusterku bardzo to mi się spodobało. W tym tygodni w planie będziemy dociskać stopy o podłoże, abym załapał po co mam te nogi. 
 Stopy?!
 Uśmiech nr 1
 Uśmiech nr 2
Po ćwiczeniach czekam na korytarzu na kolejne zajęcia logopedyczne.


 Świnka robi  "i" "i" "i"

Related Articles

2 komentarze:

  1. Filipku jesteś wspaniały i robisz ogromne postępy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ciociu Beatko za komplemenciki, od Ciebie zawsze dobro słowo usłyszę bądź przeczytam tzn. mama mi przeczyta :). Ogromne buziaki dla Helenki

      Usuń