Drogi Mikołaju piszę do Ciebie list bo mam kilka tematów do załatwienia!


....a i mikołaju to oprócz klocków, puzzli, lizaków, batonów to jeszcze chciał bym raczkować a na wiosnę... no późną wiosnę :), jakiś krok na nogach zrobić... a i jeszcze chciał bym wiesz... tak po znajomości zaklepać sobie trochę zdrówka aby żadne rota wirusy się mnie nie imały, poproszę jeszcze aby prawa dolna trójka zmieściła się między dwójką a tą wielką czwórką, bo będzie draka jak się nie zmieści. Już mi mama zapowiedziała, że aparat na zęby mi zafunduje, żebym się nie martwił.... ale to właśnie mnie martwi! nie chcę aparatu ;)... chce hollywoodzki uśmiech od kopa. Jak sobie jeszcze coś przypomnę to może pod choinką zostawisz :) :) :)
chyba to pudełko po pampersach tfu dadach :) będzie moim ulubionym miejscem do rozmyślań 
wszystko musi być dopięte na ostatni guzik przed przybyciem mikołaja :)
sroczka kaszkę ważyła...
popisowe zdjęcie "mega słodziak"

Related Articles

1 komentarze: