MIODZIO !!!

By Kawaler Filip - 14:11


 Miś pilnuje słoików z miodkiem!
 groźną mina próbuje mnie odstraszyć
 taki mały i tyle pysznego miodu chciał by tylko dla siebie....

Walczył dzielnie... 
 ale i tak z mamą udało nam się miśka przechytrzyć i spróbować pysznego miodu :).





 Wczoraj niespodziewanie przybył do nas kurier z niespodzianką od cioci Oli, już jakiś czas temu ciocia wspominała, że prześlę nam pyszny miód z pasieki jej taty. Ale u mnie zawsze jak w kalejdoskopie i zapomniałem o tym, w sumie fajnie że zapomniałem bo niespodzianka była super! A w pudełku dwa słoiczki miodu wraz z ochroniarzem w postaci małego misia, dzielnie bronił słoiczki... ale my jesteśmy więksi i sprytniejsi :). Miód pochodzi z pasieki PRAWDZIWE MIODY jest pyszny, zdjęcia nawet w połowie nie oddają smaku tego pysznego miodziaaaaaa! Dziękuję za super prezent, mam nadzieję że w styczniu uda mi się odwiedzić ciocię i poznać osobiście pszczoły, które stworzyły ten przepyszny miód :). Chciałem pogratulować każdej z osobna, że kawał dobrej roboty wykonały ale podobno dużo tych pszczółek. No to gratuluje wirtualnie: PSZCZOŁY GRATULUJE, KAWAŁ DOBREJ ROBOTY ZROBIŁYŚCIE!!! OBY TAK DALEJ :)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze