MUZYCZNE SZALEŃSTWO

 Siedzę sobie na macie uszytej przez babcie Barbarę i wujka Mieczysława :). Jest to mata uszyta specjalnie na muzykoterapię, żeby dzieciakom było wygodnie. Dziękuję bardzo za taki super piękny prezent w imieniu całej paczki dzieciaków z muzykoterapii!!!! Mata jest exxxtra, mięciutka, miła w dotyku i co najważniejsze mamy komfort podczas zajęć, bo nie wszyscy umiemy chodzić a pełzanie na takiej wypasionej macie to czysta przyjemność.
A teraz testuje wytrzymałość na szarpanie, mam wprawę bo testerem jestem kilka dobrych miesięcy :).
A teraz z innej beczki, podciągam się na krześle!
jest wygodnie! super!
Madziu idzie mi "trójka"! O tu popatrz :).
Eeejj mamo Madzia wcale nie jest moją dziewczyną! :)
muzyczne szaleństwo!!!!!!!! :) :) :) :)

 Tydzień minął wzorowo, byłem na wszystkich zajęciach, byłem w żłobku. Dziś odwiedziłem mojego koleżkę Marcinka ale o tym to innym razem opowiem :). I słuchajcie, coś się wydarzyło dziś wieczorem!! próbuje podnosić się na nogach tak troszkę... np. o sofę łapię się i próbuje wstawać, mama bądź tata mi pomaga bo nie mam tyle siły i stoję! z pomocą ale stoję! Najważniejsze że chcę, że jest chęć :)! Jutro idę na imprezę opłatkową ze stowarzyszenia Tęcza to oczywiście zrobię fotorelację :). A teraz uciekam szykować koszulę i muchę na jutrzejszą imprezkę :), w końcu ksywa do czegoś zobowiązuje :). 

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz