tururu turu ru ru turururu Barbara :)

By Kawaler Filip - 12:41

 tururu turu ru ru turururu  tururu turu ru ru turururu Barbara Streisand :)

Wszystkim Barbarom w dniu imienin życzę wszystkiego najlepszego!
Dla was specjalna piosenka :)


A tutaj czekoladki dla babci Basi :)

 Pięknie siadam, brakuje tylko prawą nogę zgiąć i będzie czworak! :)
 A tutaj chwalę się nową czapkom i kominem. Pięknie podkreślają kolor moich okularków. Taki wystrzałowy prezent dostałem od mojego koleżki Nikodema i cioci Kasi. Od niedawna Nikoś prowadzi swojego bloga o tu: Świat Nikosia o modzie i nie tylko :). Troszkę mu pomogłem na początku rozkręcić bloga, bo przecież kumple muszą sobie pomagać! Powodzenia Niko! 
 Na boso najlepiej... popisuje się portkami druga część prezentu od cioci Kasi :) SĄ WYSTRZAŁOWE!
 :)
 gdzie moje cymbałki?


mój kochany dywaniku bardzo mi Ciebie brakowało :)


Cześć i czołem! Wczoraj wróciłem ze szpitala 3 dni totalnych NUDÓW.... serio... NUDY, NUDY, NUDY! Byłem zamknięty w łóżeczku, nie mogłem raczkować! tfu tfu od tego zamknięcia to mi się już wszystko pomyliło... nie mogłem pełzać :). Spacerowanie z mamą po korytarzy... też nie wchodziło w grę, ze względu na różne choróbska. Kilka razy zostałem ukłuty... trochę wytarmoszony podczas badania USG. Ale wyniki wszystkie wszyły dobre! Wszystkie! Mnie najbardziej interesowało tsh i wynik 2,04 :), jest super! nie muszę zażywać lekarstw. Teraz czekam na weekend i zamierzam leniuchować! 
Aha! zapomniałem wspomnieć o najważniejszym!!! Rok prowadzę mojego bloga! Dokładnie 365 dni temu 4 grudnia pojawił się pierwszy post: Witamy!

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze