WESOŁYCH ŚWIĄT

By Kawaler Filip - 05:16

Skarpetki abs z motywem świątecznym 1 para - jest.
 Choinka sztuk jedna - jest.
 Czyli jestem gotowy do składania życzeń! 

Najlepsze życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku, aby przyjście na świat Chrystusa przyniosło ze sobą radość, pokój, nadzieję i miłość. 
Dzięki mojemu CV znalazłem pracę sezonową, jestem pomocnikiem Świętego Mikołaja :).
 Jako pracownik sezonowy muszę być elastyczny i czasem przebieram się za renifera :).
 W święta moją ulubioną zabawką jest arka Noego, mama przeczytała mi historię Noego, bardzo mocno trzymałem kciuki aby wszystkie zwierzaki dopłynęły do celu. Na mojej arce zwierzaki mają trochę gorzej bo cały czas wyrzucam je za burtę :).

 i jeszcze świnka!

Pewnie zauważyliście, że nie mam okularów! Ale to nie dlatego, że nie muszę... wręcz przeciwnie mam nosić je na nosie. Niestety zepsułem moje okulary, są delikatnie pęknięte na "nosku" i po świętach wysyłamy je na gwarancję.... Ale coś trzeba będzie wykombinować... kupić nowe? Planu działania jeszcze nie ma. Trochę mi głupio, że je zepsułem ale na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć, że było to przypadkowe działanie.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze