BATMAN DZIĘKUJE!!!



 Batman dziękuje twórcom plakatu Pani Monice i Panu Kamilowi, pomogli mi tak bezinteresownie za jeden uśmiech :). Wielkie dzięki! Niech moc będzie z Wami! Kto śledzi moje wojaże na Facebooku to plakat widział :), BA! piękny pomarańczowy plakat został udostępniony na ten moment, aż 75 RAZY!!!! Jak by ktoś jeszcze miał ochotę pomóc w wirtualnym rozwieszaniu plakatu to może to zrobić o tu: plakat . Jestem bardzo szczęśliwy, że tak dużo osób chętnie mi pomaga :). Dzięki! Moim marzeniem na ten rok jest samodzielnie chodzić... w ogóle chodzić, kurcze blade mam już 16 miesięcy i jestem siedzący trochę nudno :), fajnie było by pouciekać rodzicom na placu zabaw. Mam nadzieje, że za rok o tej porze będę już biegającym kawalerem! Pozdrawiam serdecznie!

Related Articles

2 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz Filipku w tej czapce na swoim ścigaczu Barmana! Trzymamy z Borysem kciuki za postanowienia. Taki zdolniacha, jak Ty na pewno da radę ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ciociu Kreatywna :), przesyłam gorące pozdrowienia :)

      Usuń