CIECIORKA I LELE

domowa integracja sensoryczna :)


JESTEM!
A TERAZ MNIE NIE MA!
Kawaler Lele

W tym domu nikt nie nosi okularów! :)


Słuchaj Lele ja tu żądze, ja mówię rodzicom co jaki i kiedy. Nie próbuj mi tutaj konkurencji robić :)!

Ostatnie dni mijały na walce z zapaleniem oskrzeli ale co było a nie jest... sami wiecie :). Tydzień był leniwy, w domku odkrywałem kolejne zakamarki... chyba rodzice specjalnie fajne miejsca ukrywają przed swoimi pociechami. Dziś pewnie was zaskoczę ale nie robiłem nic ;), tak samo wczoraj byłem bardzo zajęty :). Na zdjęciach powyżej koleżka Lele zakupiony w IKEA a zgapiony od kolegi Teo, którego pozdrawiam serdecznie :)!  Cieciorka wyleżała się na dnie kuchennej półki, więc postanowiłem zrobić z niej użytek na rzecz domowego SI, półgodzinny trening łapania cieciorki a później masaż stópek spowodował krótką drzemkę. 

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz