CZAPKA SZCZĘŚCIARA

YO YO YO

 SZCZĘŚCIARA NA WIOSNĘ

Jestem przygotowany na wiosnę, nowa czapka szczęściara z daszkiem czeka na ciepłe dni! Od tygodnia chodzę do żłobka od 8:30 do 14:00! i tak już zostanie do wakacji :). Jeszcze w tym miesiącu miałem chodzić do 12;00 ale mama przez 4 dni z rzędu odbierała mnie śpiącego bo to akurat pora drzemki. Taki to słodziak jestem, że wszystkie Panie w żłobku bardzo mnie polubiły i zawsze coś tam miłego powiedzą mamie na mój temat. Wtedy mama taka dumna stoi i słucha jakiego to ma słodziaka superowego :). Taki mały ze mnie bohater domu! W piątek na rehabilitacjach z Panią Marzenką udało mi się samemu dwa razy wstać! Bardzo się ciesze ale jeszcze dużo dużo pracy przede mną. Trzymajcie kciuki :) za kolejne małe sukcesy! 

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz