KRÓL FILIP :)



złota korona próba 960!


Jutro święto Trzech Króli czyli nic innego nie mogłem zrobić jak ubrać swoją koronę na głowę i świętować :). Pierwszy tydzień nowego roku powoli dobiega końca, u mnie wiele postanowień noworocznych :). Ale na razie jeszcze świętuje na całego! czas upływa mi na przyjemnościach, przytulaniach, zabawach, odkrywaniu nowych zakamarków w domu, dużo tego ostatnio mam na głowie :). A co czeka mnie w 2015 roku? Od lutego mama wraca do pracy, czyli idę już na całego do żłobka. Będzie kilka zmian w grafiku moich zajęć. Chciał bym też pojechać na turnus rehabilitacyjny , dzięki 1% mogę sobie na niego pozwolić. Nie miałem jeszcze okazji składać wam życzeń noworocznych więc ucznie to teraz: 

Niech Nowy 2015 Rok pozbawiony będzie przykrości, a składa się jedynie z sukcesów i szczęśliwych chwil.

Related Articles

1 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Widać, że Filip świetnie czuje się w roli Króla. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń