ORSZAK KRÓLEWSKI :)

Cześć! Jadę do koleżanki pośmigać na sankach :)

 Szymek przechwycił na chwilę koronę ;)
 z mamą :)
 Mamo! Nie całuj mnie przy ludziach! Już duży jestem :)



 W święto trzech króli niespodziewanie spotkałem się z moją koleżanką Mają i kolegą Szymkiem :). Pogoda była idealna na szaleństwa śniegowe :), przetestowałem wszystkie możliwe dostępne sanki. I wrażenia jakie? SUPER! Bardzo spodobał mi się sanko-ślizg Szymka, mama po całym ogrodzie ciągła mnie na nim.... EXTRA! szaleństwo :), uśmiech jak na załączonych zdjęciach nie schodził mi z buźki :). Bardzo miło wspominam to spotkanie. 
 Dziś rodzice zalogowali się na moim koncie w fundacji, aby sprawdzić na jakim etapie jest księgowanie moich faktur, które wysłałem do fundacji. Rachunki jakie przesłałem to m.in. kilka faktur z apteki, faktura za okulary :) i z terapii metodą Castillo Morales za kilka miesięcy, trochę się tego uzbierało! I to wszystko zostanie opłacone dzięki 1%. Jeszcze raz dziękuje za przekazanie na moje subkonto 1% :), bardzo rozsądnie staram się je wydatkować. Dziś przy przeglądaniu wszystkich transakcji na moim koncie, tata zauważył wpłatę oznaczoną jako darowizna! Chciałem podziękować Pani Alicji i Panu Tomaszowi za jej wpłatę. Darowizna wpłynęła 8 grudnia to tak na Mikołajki :). Jestem bardzo szczęśliwy i tak cieplutko w serduszko mi się zrobiło jak mama krzyknęła do mnie: Fifi dostałeś darowiznę na konto! Wtedy sobie pomyślałem kurcze... ale miło, pomijam aspekty finansowe... miło, że ktoś tak mnie polubił w tym wielkim świecie wirtualnym, iż postanowił realnie mi pomóc. Bo choć jestem pogodnym dzieckiem, grzecznym, kulturalnym, czasem królem, czasem kawalerem to rehabilitacja jest niezbędna i będę jej z czasem potrzebował znacznie więcej. Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz