TŁUSTY CZWARTEK EDYCJA 2!

By Kawaler Filip - 09:24


 ????!!





Chciałem bardzo serdecznie podziękować wszystkim głosujących na kawalera! Zebrałem 44 głosy! Nie udało mi się przejść do kolejnego etapu, ale nie jest mi przykro z tego powodu. Najważniejsze w każdym konkursie poza oczywiście wygraną jest dobra zabawa :). 
Dziś kolejna edycja tłustego czwartku w moim wykonaniu :). Rok temu mama nie zdążyła wprowadzić gluten do mojego menu i obeszłem się smakiem! Gluten został wprowadzony, ale nie jem go zbyt często... coś tam słyszałem, że co za dużo to nie zdrowo. Oczywiście poza moimi ukochanymi paluszkami! Uwielbiam je! Jak mama nie chce mi dać to tłumacze jej, że to nauka gryzienia :) i dzięki temu, że tak pięknie nauczyłem się gryźć... to mogę na obiad jeść kasze gryczaną, kasze jaglaną, jęczmienną, ciecierzycę czy soczewicę! Wtedy mama jest zadowolona i jest jej tak ciepło na serduszku, że jem zdrowe jedzenie :). Mało tym mamom do szczęścia potrzeba :). Ale dziś tłusty czwartek to i ja spróbowałem pączka... nie będę fanem pączków! to pewne! Za to faktura pączka była bardzo interesująca... odkąd siedzę w domu to mama ciągle wymyśla mi domowe SI :). Na ostatnich zdjęciach chwale się swoim prywatnym segregatorem kreatywnym jeszcze nie do końca skończony. Będą w nim zdjęcia rodziców i moje podczas różnych domowych czynności np. jak jem, pije, bawię się :). Z tym segregatorem to nie jest nasz pomysł, znowu coś zgapiliśmy od mojego kolegi... tym razem od Igora na blogu jego mama umieszcza super pomysły. Pozdrawiam serdecznie Igora! Jutro idę na kontrolną wizytę do Pani doktor, trzymajcie kciuki oby była poprawa. Jeżeli mój stan się pogorszy niestety będę zmuszony pojechać do szpitala na dalsze leczenie. 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze