21 MARCA ŚWIATOWY DZIEŃ ZESPOŁU DOWNA

W Światowy dzień Zespołu Downa ubieram skarpety kolorowe nie do pary, to symbol tego dnia, to symbol tolerancji.

wolę plastikową ślizgawkę, ale nie będę marudził :)

z koleżką Błażejem :)

 coś bym zmajstrował... :)
 "idę tam...!"
 w sali SI
 zostałem kotem :)
 Na imprezie był też Lele, obaj padliśmy... za dużo wrażeń.

Z okazji światowego dnia Zespołu Downa, odbyła się impreza w szkole ZSS4. Oczywiście byłem :), super zorganizowana spotkanie, wiele atrakcji dla małych jak i dużych m.in. samodzielne robienie kanapek, masaż ciałka, zabawy w sali SI, tańce, śpiewy, trampolina, malowanie twarzy, robienie tabliczek ozdobnych z imieniem, oraz każdy losował prezent :). Mam nadzieje, że nie zapominałem żadnej atrakcji mały jestem to nie byłem w stanie wszystkiego co się w około mnie działo zapamiętać. Impreza trwała do 14 ale my pojechaliśmy koło 12. Bo dzisiejszy dzień był dla mnie bardzo intensywny. Po 13 ćwiczenia z moją nową rehabilitantką Panią Olą, a o 17 rehabilitacja oddechowa w Kasince Małej. To był dobry dzień.

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz