AMARANTUS



 amarantus ekspandowany idealny do jogurtu 


 jem ciastko :)


 Już jako prawie 1,5 roczny kawaler mam swoje ulubione przysmaki. Jeden z moich ulubionych to ciasteczka z amarantusa. Jest to zboże ostatnio bardzo doceniane. Należy do najstarszych roślin uprawnych świata. Pod względem żelaza nie ma w sobie równych. Zawiera 5-krotnie więcej niż szpinak lub pszenica. Jest niezwykle cennym źródłem białka, lepiej przyswajanym niż z mleka czy soi. Jakiś czas temu rodzice kupili mi te pyszne ciasteczka na próbę, okazało się że jestem ich smakoszem :). 
 Ostatnio miałem trochę problemów zdrowotnych. Już jest OK, ale moja Pani doktor pediatra zaproponowała rodzicom konsultację z rehabilitantem oddechowym. W sobotę jadę do Kasiny właśnie do takiego rehabilitanta... sam nie wiem co mnie czeka! 
P.S. wiosna?

Related Articles

4 komentarze:

  1. Tak Filipku wiosna idzie, i to wielkimi krokami. Nic się nie martw-wszystko będzie dobrze. Razem z Borysem trzymamy kciuki za Twoje zdrówko. A z tymi ciasteczkami to też musimy spróbować. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciociu kreatywna, zdrówko już lepiej. Tak też myślałem że wiosna idzie a jak idzie to i naturalna witaminka D wraz z nią się pojawi :). Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Kawalerze Flipku nam amarantus zasmakował już kilka lat temu i bardzo cieszy nas fakt, że amarantuski należą do Twoich ulubionych przysmaków! ;) Chcielibyśmy pokazać Ci jeszcze więcej naszych amarantusowych specjałów, które produkujemy w firmie KUBARA Sp. j.! Dlatego będzie nam bardzo miło, jeśli razem z rodzicami skontaktujesz się z nami, wysyłając wiadomość na adres: info@kubara.pl ;) Pozdrawiamy i czekamy na maila!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w mega szoku, że firma produkująca moje ulubione amarantuski kokosowe :), napisała do mnie na blogu! Będę miał przez jakiś czas amarantusowe sny... :) :) :)! Pozdrawiam :)

      Usuń