DOBRA KALORIA :)!

 Mam tyle do opowiedzenia, że nie wiem od czego zacząć. Jakiś czas temu napisałem post o amarantuskach, chciałem wam opowiedzieć jakie są pyszne, zdrowe i jak bardzo je lubię. Jak chciałem tak też uczyniłem :). Kilka dni później dostałem troszkę tajemniczą informację pod postem aby rodzice skontaktowali się z firmą, która produkuje te przysmaki?! Oczywiście mama napisała maila. Okazało się, że moje przysmaki pochodzą z firmy kubara. Pani Magda z działu marketingu znalazła nas przez przypadek na googlach! Nie znałem do tej pory tej firmy, tylko ich produkty pod marką Dobra Kaloria. Dziś dostałem paczkę próbek i bardzo przemiły list! Rodzice i ja bardzo dziękujemy za tak przemiły gest! Jest to bardzo miły, spontaniczny upominek. Zapasów chyba wystarczy mi na pół roku! Sądzę, żę będę miał przez jakiś czas amarantuskowe sny...!!! :)
 paczka zaadresowana na Filipa Lewandowskiego :)







Dziś jestem w kiepskiej formie... może amarantuski pomogą? ;). 

Kiepska forma to efekt pobytu 2 dniowego w szpitalu. Miałem zabieg ściągania jajeczek, nie mogły się zdecydować gdzie mają być... a każdy facet wie gdzie mają być i niema co się wywodzić nad tym tematem! Chciałem się wam tylko pożalić, że mnie boli i mama nie pozwala mi szaleć w zabawkach. Ciągle słyszę Fifi nie rób tego, Fifi uważaj na siebie, Fifi to Fifi tamto. 


Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz