MINI WAKACJE

By Kawaler Filip - 12:32

























Tydzień mini wakacji na północy polski minął zbyt szybko... 5 dni relaksu w Krynicy Morskiej a potem 2 dni w Gdańsku dość intensywnie na II Pomorskiej Konferencji na Rzecz Osób z Zespołem Downa. Dużo mógł bym opowiadać... jak to mama bała się spotkać DZIKA!, jak to robiłem bunt i nie chciałem się kąpać, jak podczas posiłków siedziałem plecami do rodziców bo skumplowałem się z wycieczką emerytów :), jak na wycieczce do rezerwatu Kormoranów ledwo wózek przetrwał a ja obawiałem się, że mnie obsra ptactwo! Długie spacery wzdłuż plaży, pierwsze wiosenne leżakowanie. Dużo się działo! Dziś już wróciłem do zwykłego rytmu dnia. Rano tata zawiózł mnie do żłobka a potem na 14;30 pędem z mamą jechaliśmy na zajęcia z psychologiem, bardzo lubię te zajęcia, Pani Ola jest radosną osobą i zawsze zachęci mnie do działania. Dziś mnie pochwaliła za kilka trików jakie jej zaprezentowałem :). 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze