RACHMISTRZ FILIP

By Kawaler Filip - 11:56

Dziś mimo tego, że niedziela miałem ręce pełne roboty. Musiałem zakończyć oficjalnie akcje "węże jadą na wakacje". Jeszcze kilka węży czeka na odbiór ale to już tylko formalność. Bardzo dokładnie przeliczyłem wszystkie wpłaty jakie zostały dokonane na mamusiowe konto plus gotówka :). Liczyłem powoli bo nie jestem jeszcze rachmistrzem :), ale mam jak widać odpowiedni sprzęt do nauki. 
Oficjalnie chciałem ogłosić, że udało się uzbierać 2200 złotych !!!!! :) :) :). 
Cała ta akcja nie udała by się gdyby nie moi pomocnicy :). 
Dziękuje bardzo: Mamie :), Katarzynie Najhaus, Nikodemowi, Annie Wróbel, Antoninie, Agacie Krzyżek, Uli, Laurze oraz Ani Zawisza. Wykonaliśmy kawał dobrej roboty. Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem :). 

 do kurczaka.... coś się nie zgadza!
Rachmistrz Filip :) 

 To by było na tyle :), cieszę się bardzo że wszystkie węże znalazły dom, że udało się uzbierać tyle pieniążków. Mam nadzieję, że młodzież ze Stowarzyszenia Tęcza będzie miała udane wakacje. 
BAWCIE SIĘ DOBRZE, TRZYMAM KCIUKI ZA POGODĘ :)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze