NIEDZIELNY PORANEK

By Kawaler Filip - 07:00

Niedziela 7 rano kawaler Filip pilnie się uczy :). 

Program słuchowy opanuje w kwartał :D
 jak to Fi Fi? 
 Za tydzień nie będę budził mamy o 6 rano.... jeśli tak to ma się kończyć!
 nauka składania puzzli.... piesek robi hau, hau, hau :)
 kotek robi miau, miau, miau :)
 Ej mysz robi pi, pi, pi tak samo jak kurczaczek coś mi tu ściemniasz mamo. 

 Moja najnowsza fryzura :D z dodatkiem żelu chaos look. 
 100 % kawalera 
 "puszczam bąka" :)

Niedziela 6:05 budzę wszystkich w domu! Koniec spania kochana rodzinko... mama zwleka się z łóżka coś tam marudzi, że nawet w weekend nie dam jej pospać :). Czy to moja wina, że jestem poranny skowronek! Ten typ tak ma :)! Po śniadaniu odsłuchaliśmy program słuchowy, potem układaliśmy puzzle i dopasowywanie przedmiotów "taki sam". Mogę być z siebie dumny od momentu rozpoczęcia programu słuchowego nie opuściłem ani jednego "odsłuchiwania". To dopiero początki, jeszcze dużo nauki przede mną, nie raz nie będzie ochoty, sił, czasu, dlatego te małe sukcesy bardzo mnie motywują. 

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Brawo Filipku!! Ale Z Ciebie pilny uczeń, żeby w weekend tak wcześnie do zadań siadać. U nas to samo w weekend- pobudka o 6ej, a w tygodniu nie można Księcia dobudzić, jak ma iść do żłobka. Ale to podobno normalne u dzieciaków ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciociu! daje mamie popalić z tym wczesnym wstawianiem hihihhi ale najlepiej wstaje się w weekend jak mama i tata są w domu :).

      Usuń