POCZĄTKI KRAKOWSKIEJ

By Kawaler Filip - 02:02

i kawaler ma obowiązki 
 pełna kontrola 
Naukę metody krakowskiej zacząłem od zakupu dwóch książeczek. Słucham i uczę się mówić: 
Do każdej książeczki dołączona jest płyta CD, jest to zestaw do tzw. programu słuchowego. W planie mam co dzień włączać płytę i odsłuchiwać odgłosów, które są na niej nagrane. W trakcie słuchania tata bądź mama pokazują palcem na odpowiedni obrazek w książeczce. To tak trochę łopatologicznie opisuję, ale nie jestem ekspertem a jakoś muszę wam opowiedzieć :) co wyczyniam. Idealnie było by gdybym odsłuchiwał płyty 2 razy dziennie, pożądany czas to 6 minut dla każdej książeczki. Najlepiej jeszcze rano i wieczorem, u mnie będzie problem bo rano zawsze jesteśmy z tatą spóźnieni i nie wiem czy uda nam się?! Może po południu i przed snem... zobaczę czy będę na tyle systematyczny. Na ten moment przygoda z krakowską nie taka straszna, na pierwszych zajęciach siedziałem sam przy stoliku mało co rozwalałem pomoce dydaktyczne, a pod koniec zajęć rodzice na chwile nawet wyszli bo rozpraszali mnie. Jestem taki duży kawaler, że na zajęcia chodzę sam a rodzice czekają pod drzwiami. Dlatego trochę byłem zdziwiony, że na krakowskiej siedzieli obok mnie... tak się wczuli :). Drugi mały sukces krakowskiej to program słuchowy, który przypadł mi do gustu, słuchawki absolutnie mi nie przeszkadzają. Zdjęcia poniżej przestawiają moje pierwsze odsłuchiwanie odgłosów.
Dziś zaglądnąłem na moje konto w fundacji :), mam dwie wpłaty darowizny, bardzo dziękuje Pani Aleksandrze i Pani Małgorzacie. Zakładając bloga chciałem pokazać rodzinie, przyjaciołom, bliższym dalszym znajomym, że mam się dobrze, że żyje jak każde inne dziecko, że mam podobne problemy egzystencjalne. Miało to być takie okno do kawalera :). Przy okazji aby pamiętali o Filipku podczas 1 % :). Ale nie śmiałem myśleć, że ktoś kto mnie nie zna podaruje mi pieniążki na rehabilitację. Te wpłaty pomijając aspekty finansowe, bardzo wiele dla mnie znaczą, myślę sobie ktoś tam mnie lubi i ma chęć i gest pomóc! Rodzice i ja bardzo dziękujemy ;)






  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze