ZESZYT KAWALERA

By Kawaler Filip - 13:28

Jestem wyjątkowym chłopcem :), mam 20 miesięcy i już mam swój własny prywatny naukowy kajecik oczywiście do metody krakowskiej. Będę w nim wklejał różne pomoce do nauki czytania. Na razie na tapecie samogłoski, krowa i owca :). Na samym początku mam wklejone swoje zdjęcie z napisem: zeszyt Filipka :). Od środka na okładce przyklejoną mam kopertę a w środku zdjęcia rodzinki z podpisami kto kim jest. 
 pokazuje i mówię "A"
 hej :)
 mamo nie przeszkadzaj!..... "O" "O" "O"
 na bank to jest "O"

 B-boy Filip 

do mnie mówisz!? :D

 B-boy Filip YO :D
 A teraz na poważnie, od wtorku siedzę na L4 katar był tak duży... było zagrożenie zapalenia oskrzeli. Na ten moment jest lepiej od poniedziałku wracam do akcji :).
 Mamo! włącz baję.... sam się inhaluję!

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze