KAŻDY KAWALER MA SWOJĄ PIASKOWNICĘ


 uśmiech na twarzy bezcenny... (plasterek na rączce to po pobieraniu krwi, sprawdzam poziom tsh)
Doczekałem się! trawa wyrosła a wraz z trawą pojawiła się tralalalalala trampolina :). Cieszę się, że ją mam... ale bardziej cieszy mnie posiadanie prywatnej piaskownicy!!! Jest wyjątkowo bo jest z moimi logo, taki fajowy prezent z okazji dnia dziecka dostałem od mojego wujka chrzestnego Witka, dziękuje! 








 aniołek :)
 mamo... dziś chyba wolę jednak piaskownicę 

Tak poza tym, że ostatnio jestem bardzo rozpieszczany :), to dzielnie co dzień chodzę na zajęcia, dzielnie ćwiczę, dzielnie się uczę..... zaczynam odliczać dni do zasłużonych wakacji :). 

Related Articles

1 komentarze:

  1. Sezon letni otwarty - uśmiech Filipka zdradza, że jest szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń