BEZ PRACY NIE MA KOŁACZY

uczeń Filipek :)
 co ty tu mamo robisz?














Ciężka praca to u mnie standard. Od małego jestem pracowitym, zawsze chętnie chodzę na zajęcia :). Dziś macie okazję zobaczyć jak pięknie uczę się na zajęciach nauki "czytania" metodą krakowską u Pani Ilony. Na razie uczymy się raz w tygodniu, docelowo będę chciał 2 bądź 3 razy ale to już zależy od tego jak szybko będę mobilnym kawalerem... bo doba nawet dla mnie ma tylko 24 godziny. Foto reportaż jest tylko z pierwszych 15 minut, później mama czekała na mnie na korytarzu, bo nie lubię jak siedzi ze mną na zajęciach. Nie mogę się skupić! Ostatnio na tapecie jest nauka dmuchania.... bo przecież we wrześniu mam urodziny! Skandal, że jeszcze tego nie umiem :) ale na wszystko przyjdzie pora. Drugi temat na tapecie to dopasowywanie obrazków w moim slangu tzw. "taki sam". Mama pokazuje mi obrazki i ja mam dopasować pary. Udało mi się kilka razy przy dwóch obrazkach dobrać parę... ale to dopiero początki jeszcze wiele godzin układania! 

Related Articles

2 komentarze:

  1. Jak dorosło już Kawaler wygląda!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny i rozumny Kawaler Filip! Cześć z Ukrainy!

    OdpowiedzUsuń