ODLICZAM DNI DO WAKACJI

 Ostatnio powodzi mi się :), dostałem sporą kolekcję materiałów edukacyjnych do nauki metody krakowskiej od koleżanki z pracy mamy. Dziękuje :). Po przeanalizowaniu i segregacji zabrałem się za program słuchowy. Odgłosy do książeczki były na płycie CD, co dzień uruchamianie płyty było dość wkurzające. Mama przekonwertowała z audio na MP3 i tym sprytnym sposobem program słuchowy wylądował w telefonie mamy i taty. 

 Podczas słuchania odgłosów używam specjalnej rozdzielki, która umożliwia podłączenie dwóch par słuchawek. Dzięki niej praca jest ułatwiona bo mama dokładnie wie kiedy ma mi pokazać odpowiedni rysunek! Dobrze to wykombinowałem.

 wrzucam groch do kubka


 tik tak tik tak 

dostałem super klocki do krakowskiej... ale to na kolejny etap edukacji:) 
TO TEN MOMENT KIEDY ODLICZAM JUŻ DNI DO WAKACJI!! 

P.S. Kilka zmian na blogu... bardzo lubiłem wcześniejszą postać bloga jednak wkurzał mnie błąd, który się wkradł... czyli postów powinno być 6 a były czasem 4,3 bądź 5. To było nie do przyjęcia przez kawalera :) zrobiłem z tym porządek. Jeszcze drobne poprawki muszę zrobić ale docelowe kawalera będziecie czytać z takim oto pięknym szablonem. Mam nadzieje, że jest dość czytelny i ładny :).

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz